He says he just wants to say hi, I send back "out of office, auto-replies".

min vecka har flugit fram. redan imorgon skriver jag meken. tredje gången gillt?

jag vet sannerligen inte vad jag gjort i veckan egentligen. jag tränade i onsdags. riktigt jobbigt och roligt. jag antar att jag mest plugga hela dagarna. i fredags drack jag öhl med carl, LN, åsa och massa it. det började lugnt i gt med carl och kräkis som kockade ihop en risotto. sen blev det några öhl till och vi gick till ola där alla it-killarna hängde. sen var det tänkt att vi skulle gå till nef, men kön var lite för stor så det bar av till sticky istället. där hade jag aldrig varit, men det var nice. jag var yngst i mitt sällskap, men kanske fyra-fem år äldre än några där inne. hmpf. jag börjar bli gammal! sen gick jag innan det stängde. jag trodde att jag missat vagnen, men mitt på aschebergsgatan med ola och wilson på varsin sida körde tian om mig. blä. men det var ju nästan ljummet ute så det gjorde inget att vi gick.
jag var fruktansvärt pigg när jag gick till skolan igen, sådär sex timmar senare. fyra timmars sömn är mitt bästaste. så jag köttade bara mek. det gick sådär så jag köpte lite plugg-godis och gick och såg film. imorse var det också lite jobbigt att gå upp. motivationen för mekanik är inte vad den borde vara. jag och moby räknade lite och sen bestämde vi oss för att vi var fullärda och gick hem klockan fem. jag kände mig även fulländad och fullkomlig, vilket jag iofs gjort inför de tidigare två mektentorna. vi vet ju hur det slutade...! istället för att panika runt här hemma gick jag och tränade och trampade runt en halvtimme på crossen. larsson frågade om det var intervallträning, överlevnad skulle jag snarare kalla det. uschanamig. det är äckligt att svettas!
nu ska jag diska undan lite och sen sova. fast jag har sovmorgon imorgon, men tvätten kallar klockan tio. sen köttar vi!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0