God knows we're flyin'.

mitt plugg går sannerligen sådär. jag är inte alltför glad på meken. jag tror dock att jag nog ska försöka skita i boken, för den är dum, och istället gå på tentor, kanske en om dagen. så kan jag variera lite med komplexplugg. jag måste nästan komma igång och räkna lite där också, jag ska försöka räkna igenom alla si-uppgifter. det känns som ett vettigt upplägg. idag kom även matilda och vi babblade nog lite mer än vi pluggade. men det var skönt att träffa henne igen. det blev mycket kaos-snack. jag längtar till skolan börjar igen!

efter skolan åkte jag och handlade. sen har jag lagat fetaostbiffar och typ köttfärsgryta. jag kom på att jag köpte mig en ananas häromdagen också, så jag har ätit ananas med vaniljyoghurt. supergott. jag saknar att vara utomlands. nån gång får jag dra mig iväg igen.

min träningsvärk är rätt fin nu också, men jag ska ändå försöka att göra ett nytt ryck imorgon och gå på det andra funktionella passet, det lite hårdare. det kommer nog bli spännande!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0