Du betalar, njuter, skriker.

jag har mest spenderat dygnets flesta timmar i skolan, sittandes på stolen närmast väggen vid mittenbordet i gastown. med bevis eller si-uppgifter framför mig. imorgon smäller det. det MÅSTE gå, hur svårt kan det vara? igår satt jag ensam sista tre timmarna och nötte bevis. då gick jag hem klockan tio. idag gick jag hem klockan fem. så jag handlade och håller på att laga mat nu. jag ska inviga min stavmixer! och imorgon hoppas jag på att jag är pigg och att det kommer en laplace, en enkel residy, godtycklig argumentprincip, en lite snäll avbildning och två bevis jag kan. katching! och jag är hemma! det ska gå!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0