a daydream, I'm caught up in limbo, Friday night at the drive-in bingo.

jag kommer nog aldrig riktigt förstå det här med den generella sinnesstämningen varje måndag. det är en ny vecka och en ny start. helgen var superbra. nästa helg kommer antagligen bli minst lika bra.

produktiviteten från min sida idag har mest bestått av planeringsmöte och sen blev det första miniprojektet helt klart, fyra dagar innan deadline. sen gick jag för att träna första passet sen pubis, men det märktes att jag nog kanske inte var helt frisk fortfarande eller nåt i den stilen. efter en kvart på crossen kände jag hur jag plötsligt blev svinillamående och var tvungen att gå av och gå ner i omklädningsrummet och lugna mig. efter ett tag kunde jag gå upp igen och gjorde lite magövningar och mina axelövningar och sen blev jag akut illamående igen. för att inte riskera att kräkas i en papperskorg fick jag ge upp och gå hem. jag blir så besviken på mig själv. jag vill verkligen kunna träna och må bra. sen jag kom hem har jag alltså lagat mat. massa massa mat. förhoppningsvis är det något som är ätbart iaf. egentligen är jag lite hungrig nu, men det går nog över. nu kommer jag inte behöva laga mat på åtminstone ett par veckor!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0