I haven't thought of you lately at all.

okej. jag har prioriterat. mitt liv suger väl antagligen inte lika mycket längre. men nu har det gått ett par veckor. det har ordnat upp sig lite iaf. idag fick jag för första gången gå in i min lägenhet sen allt hände. så jag plockade på mig massa grejer som jag behövde. vi får se lite vad som händer mer sen. mina grejer ska saneras, bl a min dator och hårddisk. sen har jag fixat mig en ny lägenhet. på lindholmsallén. det är lite för långt bort för att jag ska vara bekväm. men jag borde klara mig. jag kommer antagligen bo där i ett år. och det är ganska lång tid. jag kan ju inte direkt sova på bengts golv i flera månader till. jag sover dåligt som det är nu. jag behöver liksom sova jämte nån eller nåt för att kunna slappna av.
idag drog vår aspning igång också. jag får sån enorm ångest. jag vill inte gå av. jag kan fortfarande inte bestämma mig om PU heller. jag vill på ett sätt bli lite studieteknolog och på ett sätt vill jag fortsätta med mitt liv. jag trivs med att leka runt. jag kommer nog bara inte våga söka ifall jag skulle komma med...
vår aspning kommer dock bli superb. jag blir ändå glad av att tänka på allt roligt som kommer hända framöver. och då menar jag ju fest och inte flytt av ett ton röksanerade prylar. vem vill har förfest hos mig ute i ingenstans? sextonbussen går ju dörr till dörr! jag ska dessutom utnyttja tillfället nu att gå igenom all min skit och slänga massa. vilken tur att jag la ner fourieren för länge sen. jag är inte bitter. inte skulle väl jag?
/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0