en miljon nollor.

min helg har flugit förbi. helgen LV6. som vanligt har hela lp gått snabbt som satan. fast jag har egentligen inte så mycket tentaångest. det får gå som det går. min lp har sugit.
i fredags var jag i lisebergshallen och såg movits! och kapten röd med simon och drottz. det var fett! sen hamnade jag till slut på gasquen, som vanligt. det var första gången sen i maj jag var där utan föreningskläder. det var en sån bisarr känsla. jag vill sannerligen aldrig gå av. igår pluggade vi lite och sen förfestade vi i skrubben till kfkb6-11's sista sittning. jag nådde väl inte riktigt nirvana under sittningen, men vi lyckades alla bli ganska tankade. nångång på mellanfesten var det som bäst. allt var väldigt random. bom-bom och nala var med på vår sektionssittning. sen gick vi till gasquen. jag sov ungefär tre timmar i natt. så när jag kom till skolan för att plugga råkar jag somna en stund. efter att ha ätit lunch blir jag akut bakfull och illamående. det var rätt länge sen jag mådde så dåligt på bakfyllan. så min pluggdag blev inte särskilt effektiv. jag tar igen det imorgon. måndag LV7. och ikväll har jag och bengt lagat asmycket mat. det var en intressant multitask- och samarbetsövning att laga fyra olika maträtter i ett chabokök. men det blev bra ändå. jag ska nog sova nu. jag ska nog till ikea nån dag snart också, köpa ny säng och allt!
/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0