till helgen vill man lätta på bördan.

lv7 har kommit och gått. jag har pluggat transport till döden. jag känner mig nästan sådär fullärd. jag gick efter halva föreläsningen i fredags när jag insåg att den inte gav mig ett dugg. idag försökte jag bli kompis med masstransporten. det gick väl sådär. mer fokus på tentaräkning imorgon, och en skvätt teori. jag ska gå upp och tvätta imorgon så jag kan börja flykta med att packa. ska även skriva kontrakt imorgon. jag kan knappt tro det! jag längtar så jävla mycket till våren nu att det inte är klokt.
 
i fredags var jag dum. jag gick och tränade och mosade benen i knäböj och marklyft, vilket resulterat i att jag inte kan gå i trappor/sätta mig på en stol idag. efter träningen drack jag öl med robert i kajsa och åt inget. värt. sen hamnade vi på torget med ccc-asparna och jag blev dräggig och bara dum. fredag lv7. det händer ju fan inte! när jag gick till skolan sen igår, fem i nio, var jag fortfarande ordentligt onykter. BRA DÄR! jävligt moget. så jag led hela dagen. led. dumma sandra. men plugget gick ändå okej, när jag väl slutat vara katastrofbakis. tur att jag inte ska kröka på ett tag nu. det ska bli lugnt på torsdag också, har jag bestämt!
 

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0