tentavecka.

idag började tentaveckan på riktigt. av någon anledning var mellandörren låst när jag trillade in vid halv elva. även om jag kom sent till skolan hade jag en produktiv morgon. att börja dagen med att tvätta klockan sju är duktigt. sen begav jag mig till emilsborg och nu är kontraktet påskrivet. jag är så exalterad att jag tror jag spricker! kan det inte bli april på en gång? plugget idag gick sådär. nu kommer ångesten och nervositeten. jag hade en fin paus på över två timmar när jag mest störde andra. sen gick jag över från massan till att skriva igenom en teoridel på min ordinarie tenta. gick väl okej. jag är nervös och det är aslångt kvar. imorgon är målet att räkna den senaste tentan, augusti-fucket. jag ska klara det här. jag har dessutom sökt csn för våren nu ikväll. mitt liv vänder. gud. så. skönt!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0