matlab.

idag var en fruktansvärd dag med snö som yrde och hela dagen spenderad i kd2. vi lyckades äntligen bli klara med koden och kunde börja briefa på rapporten. min rapport kommer på riktigt suga. tänker att jag ska försöka fixa ihop så mycket som möjligt på tåget till nässjö på fredag. då är jag ändå pigg osv. kul med matlab på tåget. inte alls sorgligt...! senare ikväll var jag hos tandläkaren också. jag hatar det. synd bara att jag måste tillbaks för att ta bort tandsten. synd bara att jag inte fick en tid förrän i februari. orkar inte med det.
 
imorgon blir en kul dag. jag borde verkligen släcka snart om jag ska ta mig upp till åtta-transporten. första föreläsningen jag går på på över två veckor. igår försökte jag plugga massan, men det gick åt helvete och när niklas började gå igenom en uppgift på tvåfilmsteori hade vi redan slutat, så man blev ju inte direkt klokare där heller. men det kanske kommer imorgon. jag ska klara den här också. JAG KLARADE JU FÖR HELVETE EL-DUGGAN! mailade och kollade med examinatorn. så. jävla. gött. äntligen! hp trillar in. den här terminen är min termin. det känns ändå som det vänt lite nu.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0