have I failed to impress you?

fy satan vad det är kallt ute. telefontermometern visar -17°C. vad i helvete?
jag kom precis hem från sektionsmötet. på nästa möte kommer vi antagligen rösta ja till att ändra i stadgarna permanent och då få darth vader och yoda som sektionshelgon istället för gaston. folk är på riktigt eterblivna och vi diskuterade i nästan två timmar. sne blev det äntligen slut och nya styret och nya b0f valdes in. OM det kommer bli bra! jag har fullt förtroende i både sidh och chewie. fina grejer!
imorgon sticker jag till nässjö. jag är rätt pepp på att komma bort härifrån också. synd bara att det lär vara fett mycket snö där också...!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0