fanta och rosé!

vilken vecka. jag har pluggat på tok för lite, helt tappat motivationen.
hela tisdag och onsdag kväll var det valberedning. kommer hem till örgryte vid tre på natten. men nya b0f kan inte bli annat är superbra. jag lovar! i torsdags kom jag till skolan vid lunch och var bara så sliten. så istället för att plugga tog jag och bengt en eftermiddag på stan och ett antal timmar på kosmos med te och aspångest. det var skönt och jag behöver verkligen hitta tillbaks till mig själv och min motivation. fredagen gav inte heller så värst mycket plugg. massan har dragit igång och jag har världens fetaste panik över allt. på fredag ska teoretisk kemi-rapporten in. jag har inte ens börjat på teoribakgrunden och vår kod är knappt halvfärdig. det går bra nu. men på kvällen drog jag hem till david och lovisa och drack lite öl och hamnade på gasquen. där sög ALLT. jag är så trött på att gråta över det jävla svinet igen och igen och igen och igen och... så jag drog hem tidigt. men det spelade ingen roll och jag vaknade sliten och bakis. jag försökte plugga lite transportteori i skolan och misslyckades och drog istället till smör och fixade i ordning oss. jag plattade hans hår och han lånade ut kläder till mig. sandy goes hiphop! sen köpte vi en kebabtallrik och åkte till morris på förfest. det var fina grejer! framförallt var alla så jävla snygga och det var musikgenre-bonanza i lägenheten. vi drack bål och stämningen blev ännu högre. sen åker vi till chalmers och jag är inte helt på det klara med hela kvällen. jag avslutar iaf med att skälla ut cubsec-bitch-vakten och sen går jag hem och tar sista bussen. det var finfint! och herrejävlar, vad jag var bakfull i morse. dock var det bästa jag kunde göra att ta en promenad till ica. inget botar bakfyllan som lite frisk, minusgradig lindholmsluft! jag köpte dock chips och julmust. men jag tror att ica har slutat sälja vickningschips, jag blir lika ledsen varje gång. resten av dagen har jag mest legat i sängen och jag var en sväng hos robert och drack glögg och åt pepparkakor och ädelost med lite fint folk. men jag är trött som fan nu. och jag längtar ihjäl mig till helgen. nässjö ska bli så skönt. men nåt så fruktansvärt jobbigt. snart kanske jag kan ta och boka en tid till studio ändå då.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0