dan före.

jag ska strax släcka. imorgon rullar tåget till stockholm och sen lyfter planet mot värmen. ÄNTLIGEN!
i övrigt var veckan sådär. tentan gick så dåligt att jag ville krypa ner och gömma mig. det kändes bättre förra gången och då kunde jag inget i jämförelse. vi får se. sen var jag inte så pepp på nåt alls men lyckades tagga om och kvällen slutade hos sissela med lite sugare och massa floff. så jag var extremt pigg och obakis när jag gick upp tidigt för att packa det sista. jag belönade mig själv med en god latte på stationen och somnade gott när tåget rullade från götet. idag har jag strosat lite på stan i norrköping. det är skönt att chilla omkring när det inte är nåt man MÅSTE ha. och shoppa ska jag ju göra i thailand sen, så jag var lite restriktiv med det. men nu ska jag sova. om ett dygn är vi framme. så det blir nog kanske väldigt sporadisk kontakt med sverige och sådär. men jag lär inte kunna hålla mig borta från facebook och sånna nymodigheter. vi får se! hej så länge och god jul (även om jag hatar julen)!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0