we were much too young.

jag är vaken och ska snart dra till skolan och plugga. på jobbet är det äggvecka och vi har bakat muffins. citron i måndags och äpple igår. fy. fan. jag har kanel i öronen. och så snyter jag svart, blandad fascination med avsmak. eftersom jag åkte på att stå och strössla på kanelen på plåtarna i fyra timmar gjorde att jag blev värst drabbad. ingen vågade sitta jämte mig på bussen hem!
 
på kvällarna står jag och lyssnar på os. stackars phelps och stackars sarah. men tessan är på gång igen och lochte älskar jag. det är perfekt att finalpasset börjar halv nio, jag slutar vid elva och hinner lyssna på allt precis innan natten kommer!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0