det är svårt att hitta hit, men det är så enkelt att tappa bort sig.

igår var det timbuktu och idag var det björnstammen. dansdansdans. igår kom dessutom hanna till göteborg och det var det finaste att träffa henne. mina dagar går i plugg. fast imorse var jag på gymmet klockan åtta. jag sovetr fortfarande bara runt sex timmar per natt, sjukt värt? men imorgon ska jag vara i skolan runt nio och plugga stenhårt hela dagen. kommer typ bli en iförvägskompensation för fredag. på fredag ska jag och hannis träna på morgonen och sen plugga innan KUBIKEN! kommer bli så fantastiskt att jag knappt kan bärga mig.
 
på bussen in till stan idag satt jag och läste gamla inlägg, från den här tiden förra året. då var jag glad på ett annat sätt än nu. och egentligen tror jag att jag nog kände samma sak då, bara att det tog mig några månader att verkligen inse det på riktigt. jag saknar det. jag borde fatta mig kort, men fatta tycke för dig.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0