Åt helvete med himlen

igår var en bra dag. jag och hannis köttade en halvtimme cross och en halvtimme mage. sen pluggade vi till eftermiddagen och jag drog på mig kaosbyxorna och drack öl i solen på dalbins terass. det var fantastiskt att träffa alla igen. så fint! sent gick vi till  skolan och armeringshallen för att gå på sittning. jag fick ingen förrätt och varmrätten var äcklig. jag var full och dum osv. efterfesten slutade på torget, vilket inte alls var oväntat. sen gick jag till kemi en sväng innan jag drog därifrån. så imorse vaknade jag asbakis av att telefonen ringde. det är så sjukt. en man hade hittats död i häksträdgården av drottz med flera. kemist. men polisen vill inte gå ut med något, men alla vet. det är så bisarrt. så jag fick inte mycket plugg gjort. vi satt i kårhuset för att försöka få lite mer klarhet, utan vidare resultat. sen när avspärrningen runt kemi äntligen tagits bort och jag faktiskt kunde komma åt mina pluggsaker fanns ingen som helst motivation. så jag gjorde lite teori innan jag och hannis skulle dra till stan för att se jonathan johansson. vi kom dit lagom tills han var slut, vi var ju bara en timme sena. sjukt fail!
 
jag har suttit och kollat flashback om allt. det är så att jag vill kräkas. så osmakligt, så vidrigt. hur har folk mage?!
 
strax ska jag sticka till karin en stund. men jag ska dricka cola. jag är fortfarande en gnutta bakis, och framför allt inte alls sugen på alkohol.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0