And I'm a goddamn fool, but then again so are you.

mitt liv har varit misär den senaste veckan. sist jag skrev var innan jag åkte till jobbet i söndags kväll. i måndags morse kom träningsvärken efter löpningen, och inte lite heller. jag kunde inte gå på tre dagar. jag träffade catarina, pratade med henne. allt kommer bli bra. resten av veckan har jag bara jobbat, kommit hem på morgonen, sovit, åkt till skolan och pluggat, åkt till jobbet. repeat. inte så att jag sovit mycket heller. jag grät av utmattning och allmän psykisk påfrestning på jobbet igår. tur att det bara var en vecka. man vet att det är illa när man måste offra pluggtid för att hinna duscha. så imorse när jag kom hem från jobbet sov jag och sen åkte jag till stan och fixade håret. jag upptäckte ju härom veckan att jag hade hockeyfrilla. så de "långa" längderna rök och kvar blev en fin bob. nu jävlar ska skiten växa ut så jag kan ha olika frisyrer igen.
ikväll var jag hos robert och kollade på film. nu är jag hemma igen, efter en bussresa med tusen andra som varit på wow. hatar dem. har inte tid eller råd. så jag micrade muffins och har ätit, vilket också är ångest. men jag ska gå upp och träna imorgon, så det blir väl ingen jättelång natt nu heller. och en duktig pluggdag imorgon och mys på kvällen. jag måste handla så jag överlever kommande tentavecka!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0