vart du vill, så fort du kan.

min värld snurrar. och jag är spiknykter. jag satt i skolan och pluggade och mådde sådär. gck och tränade och tänkte att det skulle gå över. det gjorde det icke och jag mår numera skit. jag har till på köpet feber. jag som aldrig får feber. mitt jävla tard som tränade. så imorgon får jag se vad jag gör. killen som bodde här förut ska hämta sina grejer i förrådet så jag äntligen kan flytta ner mina saker. måstemåste ringa om soffan och om försäkringspengar. jag är trött på brandäcklet. det måste bli slut snart.

lördagen var en sjukt random dag. jag vaknade upp och var bakis men masade mig till skolan. det var helt dött i gastown, så jag stod ut några timmar innan jag drog hem igen. kvällen spenderades med big bang theory och vitt vin innan vi drog till chalmers och e6. fast det fanns bara jeltzin och citronsaft, så vi drog till ronken och hittade massa folk. sen slutade kvällen på gasquen. som tur var hade jag bestämt mig för att försöka hålla mig så nykter som möjligt, och det funkade alldeles utmärkt. jag behöver nog en vit vecka (eller typ ett halvår minst!) nu. jag mår fruktansvärt. men på torsdag drar jag till skogarna. jag längtar ihjäl mig!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0