så kanske jag kan känna meningen med tystnaden.

skjut mig. bara skjut mig. helgen har ändå varit relativt lugn och jag umgicks med min mamma igår. fast sen drog jag ändå in till chalmers till slut och såg hur fint städat det var. idag var jag bara trött men fick frukost och presenter av mamma. så ett par nya converse står nu i min hall. det var minst sagt välbehövligt. mina nuvarande hänger ihop i slamsor. sen åkte jag till skolan för att försöka plugga. det gick riktigt riktigt dåligt. så jag gick och tränade, körde ordentligt. det var längesen nu och kommer nog dröja ett tag till innan jag hamnar på gymmet igen. all min vakna tid upptas av plugg och kaos och öl. ganska precis, faktiskt. men imorgon är det en fin dag och det är pr-kalas och allt. och jag blir liksom tjugoett också.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0