Jag skulle aldrig sjunga en sång om dig men nu står jag här.

Att det ska vara så djävulskt svårt att ta tag i saker. Jag vill inte plugga regler. Nu är jag typ frisk, jag vill träna, springa, hoppa. Och det ösregnar ute och är typ tre grader och snålblåst. Jag är inte supersugen på att gå ut precis. Men jag inser att det var korkat att inte skriva transporten ändå. Jag hade kanske hunnit. Jag saknar redan Chalmers. Nästkommande veckor kommer bli fruktansvärt hektiska. Så det är därför jag försöker plugga i fas. Jag har en handfull uppgifter kvar i regleren. Men å andra sidan fattar jag inte ett dyft. Jag önskar att jag också var smart och kunde få femmor när jag pluggar röven av mig, istället för att ändå bara kugga.

Jag hittade en ny playlist. För varje dag som går så saknar jag dig lite. Jag visste redan då att jag var dålig på sånt. Och nu, när jag sakta men säkert föll igen, får jag det svart på vitt att jag inte är gjord för sånna känslor. Det är bättre att jag håller mig till det jag är bra på. Fast det vill jag inte heller. Jag vill bara känna mig sådär bra, sådär glad och sprudlande.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0