I'm feeling great.

Det är påskafton och solen skiner utomhus och gör ett tappert försök att smälta bort det decimeter-tjocka snötäcke som ligger över Nässjö. Det kunde lika gärna vara jullov som påsklov nu, som jag och Honey konstaterade över sms. Idag är det påskmiddag med ägg och sånna där vanliga grejer. Jag är så fruktansvärt nöjd över mitt val av lov vs transporttenta. Så försöker jag samtidigt trycka undan den krypande paniken inför de kommande tentorna. Jag vill verkligen klara det här nu. När jag kommer hem igen står elplugg högst upp på att göra-listan. Jag ska klara den där duggan nu!

Igår tvingade jag med pappa och Susan att shoppa lite på a6. Jag blev några hundringar fattigare, men lite grejer jag behövde rikare. Jag tänkte att jag tar lite av mina försäkringspengar. Jag behöver det. Sen spenderade jag kvällen med att dregla över Jeffrey Campbells. Jag vågar dock inte beställa, måste kolla upp det där med tull osv. Och typ åka till NK och se om de har nån stor storlek så jag kan prova. Jag vill ha fina skor, men mina fötter suger ju och är missbildade på nåt sätt. Men jag kan ju ha tur? JA!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0