ett fel närmare rätt.

min tid bara glider mig ur händerna. jag har knappt tid att andas. och den nästkommande tiden kommer jag mest vilja dö, på ett bra sätt. jag har så fruktansvärt mycket att göra. både med kaos och skolan. vi har massa saker i etm'n, regleren och gkt'n. och så är det cortège som drar igång redan imorgon. och imorgon skriver jag elduggan för fjärde gången. jag är så urbota trött på den här skiten nu! och imorgon kommer mamma hit så jag har fejat och städat här inne. det ska bli skönt att umgås med henne, jag har träffat henne i fyrtiofem minuter sen i julas. det är längesen! dock missar jag städkalaset, men jag överlever nog. igår var det limes och i tisdags hade ekak pr-kalas. och alla blev superfulla. förra helgen var fin också. jag och LN drack öhl och myste i fredags hos ola. det var kul! spontanöhl är den bästa.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0