det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp.

jag är i nässjö igen. jag har spenderat kvällen i simhallen. jag har aldrig känt en större längtan och dragning till vattnet. men jag tror mitt undermedvetna gjorde ett aktivt val när det "glömde" att ta med prylar åt mig. men det kapitlet i mitt liv är över. men det betyder inte att jag inte saknar det så in i helvete. för det gör jag. åh!

jag har påsklov och har pluggat ikapp lite regler. jag har ju varit sjuk också, eller är, och har inte tränat. tisdagen var spännande. egentligen var jag för sjuk för att gå ut men drog ändå till stan och redde ut lite trassel, babblade lite i skolan och åkte sen hem igen. jag tog påsklov på riktigt. det är skönt. imorgon ska jag shoppa upp lite av de pengarna jag fått från försäkringsbolaget. jag får ytterligare sex tusen till. det känns tryggt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0