you told me how to walk but left me running here.

igår var det preppningsdags. hela dagen gick fantastiskt. vi inredde kalle glader och gt och lagade mat och sen när de sittande började droppa in gled jag mest runt och såg snygg ut. mak serverade så jag och peter som inte hade någon särskild uppgift satt och pratade med dem. dammiddagen blev hur lyckad som helst! prosex kom och gücklade och sprutade bubbel över hela scenen. det moppade jag duktigt upp sedan. vi var bara sex pers som städade och det tog ändå bara en timme. sen gick jag och moby till gasquen och röjde den sista halvtimmen.

det blev en kort natt och det var tungt att gå upp till åttasmatlaben. jag och hannis var varken pigga, pepp eller särskilt duktiga. men vi stod ut och sen ringde jag och drog upp moby för att vi skulle kunna gå och lämna tillbaks passerkortet till kalle. efter lunch hade vi långlabb. den var sannerligen lång. jag dog. den var inte ens särskilt intressant. sen var vi dessutom tvungna att sitta kvar för vi fick retur på de förberedande uppgifterna vi svängt ihop under lunchen. sen mailade jag och moby lite inbjudningar till sepe, sådär dagen innan. morgondagen kommer bli EPISK!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0