step on my face, I wanna be close to you.

jag åkte hem till nässjö med min farbror. det var värt det alla gånger. och jag kunde ju utnyttja att åka bil så jag kunde sova och bli obakis det två timmarna det tar till de djupa skogarna. väl där blev det hälsning och massa massa mat. jag blev lovad en matlåda som jag sedan lyckades glömma kvar, fastän jag lovat pappa att jag skulle komma ihåg den. det var skönt att träffa pappa och de andra igen. prata massa roliga saker med anna. hon ska komma hit i höst, har vi bestämt. måste bara hitta en helg som passar, när det inte är pubis eller fejden eller jobb eller nåt annat.

idag gick jag till skolan och dog på komplexen. simon skulle hjälpa mig, men det gick inget vidare. sen åt vi våfflor och kollade på tävlingen. jag blev imponerad av chris som vann på fjorton. jag orkade bara fem, det fick räcka. det var min lunch och middag. sen köttade vi komplex och deriverade in i helvetet med tre produktregler. sen insåg vi att det nog var brutalt fel. FML. jag borde nog börja med bevisen snart. det är ju ändå bara tjugotre stycken.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0