sena nätter, tomma glas.

jag är bakfull. gårdagen blev bra till slut. efter tre föreläsningar jag spenderat med att spela luffarschack med mig själv drog jag äntligen på mig byxorna och vi började laga mat medan pojkarna och karin åkte till ikea. en stor mängd krossade tomater och en skvätt jeltzin senare hade folket börjat trilla in och de åt och sen målades det många fina muggar. det målades för fulla muggar! hihi! fast sen var det några som inte blev så fina, typ de två jag målade. jag gör inte fint, jag gör funktionellt ju! sen vankades det caps och floffen gick på löpande band. usch, farligt värre. men till slut dog det ut och vi städade och gasqueade. det var en bra kväll, även om gasque-musiken sög rätt hårt. när freddy lyckas ha det helt tyst på dansgolvet i säkert en minut...

idag var jag rätt bakis när jag vaknade och övervägde att helt skita i att träna. men jag drack lite resorb och begav mig iväg och tog krafttag. fast det var ett dåligt pass, eller om det bara berodde på att ledaren var stressad eller nåt, kanske. men det köttade gött. så nu har jag ätit lite stekt korv, jag ska ju ändå få mat igen om några timmar. om en timme blir jag hämtad och så åker vi till nässjö och firar susan. det kommer bli en bra eftermiddag.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0