och på tomhetens botten står vi på toppen.

gårdagen var nog fan episk. två demosar på morgonen och lite lunch och ett antal vändor till kårhuset. sen satt jag, dalbin, smör och matilda och gjorde termo, labbförberedande och efterberedande. det tog oss ungefär fyra timmar. kul liv! men nu förstår vi rätt mycket ändå. men jag har sån sinnessjuk pluggpanik nu. jag. måste. börja. plugga. och sova. och träna. så på måndag börjar mitt nya liv. på kvällen åkte vi och hömtade sjuka mängder öhl i b0f-bilen och började preppen för sepe-sitsen! vi ritade en stor seperuta på golvet i gt och när folk började droppa in hade vi sittning i rutan. det var så jäkla roligt! sen hamnade jag i skrubben och pratade länge innan nollan kom från balen och capsen drog igång och allting mörknar lite. nån gång frampå morgonen hade alla numera nymble gått hem eller till skrubben och vi städade och kokade kapsyler. de tog aldrig slut. när det för längesen ljusnat igen traskade jag hem. och sov till sena eftermiddagen. om en timme är det puffning på gång. jag är taggad. och hungrig och schleten som fan!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0