och det var så mycket som var sorgligt med den trippen.

jag beslutade att gå på håkan i fredags. kan varit bland de bästa valen jag gjort. det var fantastiskt. en perfekt avslutning på sommaren. strålande väder och tjugo tusen på liseberg. tack göteborg! sen hängde jag lite med prosex innan jag gick hem, stelfrusen, och somnade under duntäcket. sen var jag duktig och gick upp och tog krafttag och cashade av mitt fysiken-kort. så nu sitter jag här med världens träningsvärk. den började komma smygande redan igår när vi satt i spritis och gjorde ett tappert försök att plugga. jag försökte förstå lite av komplexen. det är tur att jag har simon, tune och drottz ändå. de fattar ju faktiskt. så idag definierade vi holomorfa funktioner på en pizzakartong. hur som helst. igår skulle vi träffa ekak, men först hade vi en fin förfest i skrubben med livshistorier. det drog ut lite på tiden och vi kom till ekak senare än vi skulle. så de var bittra och gick därifrån så vi gick tillbaks till skrubben och öhlade lite till innan gasquen. det var en fin gasque med stört mycket folk. v hade nollavslutning och qq7 dj:ade. det var riktigt bra! när allt stängde ösregnade det och jag drog mig för att gå hem och stod och pratade under partytältet i släppet i nästan en timme innan jag orkade pallra mig ut och traska hem.

idag vaknade jag dödsbakfull men jag var ändå tvungen att gå till skolan. jag vill inte plugga. jag är så trött. jag är sliten och mår dåligt. och imorgon är det lv4 redan. den inleds med matlab hela morgonen. men förhoppningsvis blir det smålandet i helgen. åh!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0