nu brinner hela skogen.

min vecka har flugit fram. jag förstår inget av de flesta föreläsningar och idag var jag inte ens där. i måndags och tisdags chillade jag äntligen lite.  i onsdags var det temasits. vi förfestade hos göras. hela dagen hade jag längtat efter att få dricka öhl. så det gjorde jag. målade till zebror och leoparder kom irafas till sittningen. jag blev fruktansvärt full. hur jag lyckades med det har jag ingen aning om, men jag glömde helt bort att det var sittning och missade efterrätten. sen gick jag till gasquen och traskade hem framåt natten, fortfarande grådassig på armarna och i ansiktet. igår vaknade jag bakis och gick till skolan tidigt så jag hann fixa lappar att sätta upp här och var i spritis. sen gick jag till lektionen i byxor och jag och hannis refreshade våra matlab-kunskaper ordentligt när termoprojektet drog igång. tur att vi har honey och fredrik som kan hjälpa oss!

efter lunch började vi preppa pubrundan och åkte till systemet för att returnera sen i fredags samt köpa ny öhl. det tog oss nästan två timmar. och killen på systemet har nog säkerligen varit trevligare andra gånger, men mot oss var han fruktansvärt bitter. vi fick iaf tolv tusen i retur och gick då asmycket plus på puben vi trodde hade gått jättedåligt. de pengarna plus lite till köpte vi ny öhl för och kånkade in allt till de olika kylarna. sen stressade vi runt och hade oss och åt pizza och sen satt jag i släppet första timmen. redan tjugo minuter innan vi öppnade var kön ända upp på kemigården. kvällen led och blev hur lyckad som helst. jag smällde på stort och gjorde väl totalt runt trehundrafemtio kfkb-shots. vi använde upp 57 flaskor galliano. det är sinnessjukt mycket galliano. sen har vi fortfarande massa retur men vi har redan gått plus. det är AWESOME! efter att jag och kvasten städat hela kemigården och överallt utomhus och de andra städat inne blev det efterfest. klockan fem vandrade jag hemåt, knäppfull. sen vaknade jag halv elva och var fortfarande jättefull, så jag somnade om och dök upp i skolan vid ett, djävulskt bakfull. då insåg jag även att det inte var föreläsning jag hade, utan demo. så jag gick därifrån också och städade skrubben med moby och sen spenderades kvällen på häfvet. vi bar kylen till festu ytterligare en gång, men vi effektiviserade det, så det gick både lätt och snabbt. jag förstår inte vad vi höll på med där förra veckan!

imorgon ska jag och hannis gå på stan och sen är det skumgasque på kvällen. tvätta byxorna lite, kanske? mumma!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0