livet är fult, du är fager.

jag hade en fruktansvärd dag idag. det ösregnade när jag gick till skolan så mina skor blev blöta och mina sulor började skumma. sen matlabbade vi klart och började plita lite på rapporten. sen bestod resten av dagen av komplex. jag har residy upp över öronen. men det var rätt roligt att räkna på. nu har jag ändå gjort några uppgifter och förstått lite. det är ju bra? när hanna gick och tränade gick jag och babblade i spritis innan jag gick hem. tolv timmar i skolan. min telefon stendog idag också. mitt i ett sms, kaboom! sen var och förblev den död i runt fem timmar, innan jag äntligen lyckades få igång den. sann lycka när den buzzade till och började lysa. och så trillade det in tio sms, jag är poppis! tydligen är fejden-datumen spikade nu. i mitten av november drar vi till lule och sen kommer jag troligtvis att dö. men det kan väl inte vara så farligt?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0