Jag muckar gräl med allt det där jag också vill men inte törs.

jag gick upp svintidigt och tvättade. fail på killen som tvättat igår kväll och glömt bort det. jag plockade ur två fulla maskiner med blöt tvätt...! sen gjorde jag mig welldressed wednesday-fint och gick till skolan för en heldag komplex. det var tungt, men vi lyckades göra några små framsteg när vi satt längst upp i gd och räknade. jag ogillar trigonometriska funktioner starkt. sen hade vi SI och jag förstod lite till. med stor betoning på lite.

efter flera timmar i det imaginära talplanet kopplade jag, moby, smör och dalbin av med lite labbförberedande till imorgon. det tog oss två timmar att räkna på en värmepump. jag håller alla tummar för att vi inte får retur igen. jag och dalbin blev åtminstone godkända på första labben. check på det!

imorgon är det matlab igen och på kvällen blir det nog pub hos qq. kaos har abstinens. så en eller två öhl kan ju aldrig skada!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0