I'm trying to keep you from the modern days and the easy ways.

idag gick jag upp svintidigt och tvättade och när jag var på väg till skolan fick jag ett sms om att det stod en anka i gastown. mycket riktigt, det gjorde det. en tung, jävla betonganka! tack ekak! mysterierna kring den är dock fortfarande en hel del, men den är ju hur som helst söt. nu står den dock i öhlförrådet. det krävdes femton pers och en domkraft för att frakta bort den till ställen där den var mindre i vägen. en mycket spännande onsdag, minst sagt! resten av dagen bestod av komplex. på slutet skrev jag lite bevis. förhoppningsvis kan jag lära mig hälften kanske. jag får sålla lite och hoppas på det bästa. sen gick jag hem och lagade lite mat. jag hade hoppats att hannis velat träna med mig, jag är så less på att träna själv. men de skulle gå ut och äta, så det får bli imorgon istället. mumma!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0