I know baby that darkness serves a purpose, but this has been going on for way too long now.

nu vill jag inte vara med mer. mina dagar är bara dåliga. jag sover för lite och är i skolan för lite. jag vill inte vara med. och jag har inte pluggat något alls idag. jag öppnade komplexblocket och tittade på talet i en kvart jag hade till övers. men vi skickade in termoprojektet. det är det enda produktiva jag gjort. och köpte present till susan. plötsligt längtar jag väldigt till nässjö. jag saknar sommaren och friheten. nu mår jag bara dåligt igen. jag vill springa iväg, i hopp om att skiten står still. men på nåt sätt blir jag förföljd. det sämsta rådet idag var att inte ta saker personligt. om man inte förstår håller man käft helt. jag blir så jävla trött. jag kan snart inte ta mer lågstadielek. det jag tycker är roligast blir till och med förstört. jag vill skjuta mig i huvudet. godnatt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0