I could bet that I could learn the language that you speak and learn to speak it well.

mina muskler skriker lite smått. idag följde jag med hanna och julia och gymmade. det var första gången på kanske fyra år. jävlar! jag kommer vara mörbultad imorgon. dock var det roligare än jag minns, men just maskiner är fortfarande ingen hit. jag gillar matta och egna/fria vikter. mumma!

idag bestod dagen mest av termo. en övning, en föreläsning och sen plugg hela eftermiddagen. vi smet iofs bort till kåris och kollade på kårens dag och snodde godis. jag köpte mig även data och diagram på cremona. kan vara det mest ovärda köpet nånsin. hur kan en bok på mindre än hundra sidor kosta nästan trehundra spänn? skjut mig! för övrigt anmälde vi oss till fejden idag och igår, eller när det nu var, fixade vi kiltar. det kommer bli ett bra kaos-år. jag känner ändå lycka nu.



/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0