I am a volcano and I'm burning with power inside.

jag lyckades få många timmars sömn inatt. ändå vill min kropp inte sluta vrida sig i hostplågor. jag förstår inte varför jag aldrig blir friskt. det är jag ju minst sagt värd nu för tiden! jag gick till skolan och matlabbade med resten av klassen. jag måste ju ändå säga att man inte kan låta bli att le när horzcat dyker upp. på lunchen lyckades jag på okänt sätt spräcka min matlåda. hörnet trillade liksom av. hmpf.

jag spenderade eftermiddagen med lite komplex och sedan lite termo med tm'arna som tittade förbi. från början var det tänkt att x-mas skulle räkna med mig, men han, jokern och honey kopierade våra förberedande uppgifter istället. så jag var inte väldigt produktiv. istället för att gå och träna på kvällen, pga av min hemskeliga hosta, gick jag hem och lagade mat och failade som vanligt brutalt när det kom till tillagningen. denna gången lyckades mitt knivskaft smälta och ha sig. jomensåatteh.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0