Du kan kalla mig utanför för att jag inte gjorde som de andra gjorde när de gjorde som de gjorde förr.

min dag bestod av föreläsningar åtta till fem. då blir man rätt mör. efter det satte jag och hanna oss och matlabbade lite. vi insåg att projektet ska in om en vecka och vi har knappt börjat. nu grundade vi iaf lite för rapporten, även om det nog kommer ta många timmar innan den är klar. som om vi inte har annat att göra... sen åkte jag och handlade och västtrafik hatade mig som vanligt så det tog hur lång tid som helst. mitt liv är trist. och jag har fortfarande inte förstått grejen med att det ska regna horisontellt. vad är det om, egentligen?! så jag tänker protestera mot hösten genom att ha kjol på welldressed wednesday och nu kura ihop mig och se säsongsavslutningen på true blood!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0