baby, run me over.

puffningen var faktiskt hur rolig som helst. vi fick baren vid laserdansgolvet med tappöhl. det var nice som tusan att stå och chilla och tappa öhl. asgött, faktiskt. då och då kom det förbi folk man kände och hängde lite. och på efterfesten capsade vi massa innan jag till slut traskade hem, än en gång efter att det ljusnat. sen sov jag tillräckligt länge, men vaknade ändå schleten som fan och begav mig till skolan. vi lyckades med ungefär en halv uppgift i termon på ett par timmar. fast jag gillar ändå termon mer än komplexen. just nu iaf. vi får väl se vilken kurs jag kommer vaska om några veckor...

imorse hade jag tänkt att vara på nordstan vid tio så jag kunde plugga sen. det slutade med att jag kom till skolan runt halv tolv, lagom till lunch. efter lunchen hade vi årskursträff med catarina och nikola. vi fick höra att vi var awesome, än en gång. men lite uppmuntran kan aldrig vara fel. sen kom även det studiesocial skyddsombudet (eller vad det nu heter) och pratade. undrar varför just kf2 valdes ut... sen började dagens lektion klockan tre med en termodemo. jag förstod faktiskt bitvis av vad som hände på tavlan. uppgiften var visserligen en mördare, men jag förstod. lite åtminstone. cred till mig? sen satte jag mig och fick hjälp med komplexen av simon innan jag och hannis gick och testade på cxworx. inte riktigt lika kul som jag trodde, men jag är helt övertygad om att jag kommer ha mördande träningsvärk imorgon. det som tvingar mig att gå i trappor ska dö...!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0