you should not take me for granted.

helgen var fin. den var dock inte så lång som den brukar. helgen är ju, som känt, oändligt lång. hur fantastiskt är inte det?!
jag tog en lugn kväll i fredags och tittade ikapp serier och åt godis. det var skönt. sen var på nåt sätt ändå inte helt pigg på lördagen, men det gick och jag pluggade i skolan. inte så effektivt som jag bordat, men att prokrastinera med bengt och moby var rätt trevligt det med. sen satte vi oss på sextonbussen ut till ingenstans och drack gammalt rödvin och hade mysigt i karins lägenhet innan läsperiodens sektionssittning. sittningen var inget större att orda om och jag och karin begav oss till skrubben redan innan måsen och sen bar det av till gasquen efter en floff eller två.
dagen därpå vaknade jag kalasbakis och somnade om igen. där rök min ambition om en heldags effektivt plugg... ett par timmar och ett glas resorb senare befann jag mig ändå i skolan och räknade termo och vektor med peter och erica. när vektorn blev jobbig och vi integrerade i helvetet gav vi upp och gick hem. livet är rätt tungt nu.

idag började lv6. med morgonlabb som vi inte ens fick göra. dö? resten av dagen gick rätt långsamt och plågsamt dåligt. efter konsultationen utan någon att konsultera försökte jag göra lite termo. tur att det var basic-kemi, så jag lyckades faktiskt lösa några uppgifter. sen ballade det ur när vi förflyttade oss in i ett gruppis och jag och hanna gick och coreade istället. jag som redan hade träningsvärk i magen tyckte att det var brutalt. snacka om att en halvtimme tar bra ändå. nu var det nästan flera veckor sen jag inte hade träningsvärk nånstans. det här är mitt år som föreningsaktiv, men jävlar, jag ska bli smal ändå!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0