Turn it, Leave it, Start, Format it.

jag har försökt lära mig bevis och lyckats trycka in några till. dagarna är långa och långsamma. men nu är det mindre än en vecka till komplexen och bara några ynka dagar till termon. helgen är oändligt lång och kanske till och med min räddning för tentan. jag ska inte förvänta mig så mycket.

igår gick jag tidigt för att handla och laga mat och idag gick jag först halv nio. och ikväll har jag mest poppat sjuka mängder popcorn och lyssnat på min nykomponerade playlist och diskuterat festival och resa och ditt och datt. jag borde sannerligen lägga mig nu. klockan passerade för längesen min läggtid. jag tänkte ju ändå vara i skolan runt nio. det är ju trots allt lördag, lite sovmorgon får man ta!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0