some say life will beat you down.

måndag lv1. det är alltid lika stort antiklimax. men en liten sovmorgon och sen en transportföreläsning och en vågföreläsning. jag behöver redan plugga. kul att vi har dugga om två veckor. nämensåatteh, omdugga? jag har redan ångest för lp2. jag är opepp på skolan och till och med allt runt omkring. jag vill bara kunna ta det lugnt, hitta tillbaks till orken och motivationen som fanns där precis innan tentan, motivationen som fanns för att plugga komplex. tänk om jag kuggade, tänk om allt bara var förgäves. jag vill vara duktig någon gång.

efter sista föreläsningen åkte jag och hannis till stan och köpte hörlurar och växlade pengar och köpte oss varsin chailatte innan vi drog och tränade. två timmar senare och jag ville köra ännu mer mage, men hannis propsade på att vi skulle gå. meh. men hon lovade att köra imorgon igen. jag ska bli smal. och inget godis innan tentorna. jag ska bara äta upp det som finns hemma först.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0