Och få ro då och då bland alla tentor och poäng, det är så lätt att gå på, det är så svårt att stanna upp och gå tillbaka igen, som ni vet!

mina muskler blöder. tre pass på tre dagar tär. jag tror träningsvärken kommer straffa mig på värsta tänkbara sätt. tur att jag inte ska träna på några dagar nu!
imorse tvättade jag innan skolan. när vi slutat räknade vi lite el och på transportövningen kom vi i fas. kul att det här antagligen är den enda gånen den här lp jag kommer vara i fas. och att rita kretsar är brutalt tråkigt. när duggan är över, aldrig mer! isch, det var ju inte elen jag var ute efter när jag valde kf, liksom.

nu ska jag bara förbereda lite inför morgondagens dygning och sen sova. tagga pubis till max?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0