man måste krossa hjärtan och starta krig.

imorse var det termotenta i maskinsalarna. jag och moby började med att köpa kaffe innan tentan. det var min första kopp av typ sju idag. jag har varit NÅGOT hyper...! jag fick tesen framför mig och storbölade inombords. jag satt och verkligen försökte i en och en halv timme. sen tog jag på mig skorna och gick därifrån och ut i hällregnet. sen var jag bitter i spritis och drack lite mer kaffe och sen köttade jag komplex. vi käkade kåris och fortsatte med komplexen. sen tog jag en paus och drog till stan och träffade mamma och fick en FET fika. jag mådde illa i flera timmar efteråt. sen har jag köttat bevis hela kvällen. vid åtta flyttade jag och moby ner från sexan i tron om att en kopp kaffe skulle få oss att palla en timme till. jag trillade in innanför dörren för en halvtimme sen...

imorgon blir det bara komplex. JAG. SKA. KLARA. SKITEN! det ska gå. jag tror på det här. varför skulle jag inte kunna få vara bra i nån kurs, för en gångs skull? och sen, sen får vi dricka öhl. åh!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0