Jag ser inga gnistor slå ifrån min egen glöd.

jag gjorde sjukt mycket pannkakor. men ingen ville hjälpa till att äta upp dem, så jag har mat i ett par dagar framöver. så det är väl iofs bra då. jag känner mig så ensam. det känns lite som i somras. eller typ valborg. jag vet inte riktigt var jag ska hitta min lycka igen. imorgon börjar lp2. jag ska gå lite tidigare och smita in på cremona och bli fattig. jag kommer få lägga åttahundra jävla spänn på kurslitteratur den här läsperioden. det är helt brutalt. jag får nog föra över pengar...

nu ska jag sova. jag är fortfarande helt slut, och ändå har jag inte gjort nåt idag. jag undrar vad som hände med vår kaos-dag. jag kanske bara inte var inviterad.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0