Jag glömmer för varje gång.

det kan har gått. om jag bara satte fullt på residyn och nollställena. jag vill så gärna ha klarat den.
efter tentan drack vi öhl på JA och sen festade vi en stund i spritis och sen hos saudi. sen var det tänkt att vi skulle vidare ut och jag, moby och smör tog bussen till vasa. fast väl där ångrade vi oss, hur mycket smör än tjatade om long island iced tea, och mötte upp dalbin och gick till andra lång för att träffa resten av kfarna. dock stängde stället de var på och jag och moby som ska dygna beslutade oss för att GÅ till chalmers. från andra lång. i typ två plusgrader. det tog en och en halv timme och jag var stelfrusen om låren.

nu är bilen hämtad och rätt mycket är klart. så drar vi till lilla landet floff om några timmar. det kommer bli spännande på så många plan!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0