I need proof before I dare to open this heart so I've prepared a quiz for you.

idag läste jag båda termosammanfattningarna. sen gav jag mig på en tenta. och insåg att det aldrig i världshistorien kommer att gå. så jag bröt ihop lite och köpte massa godis. sen köttade jag SI-residyer och klarade dem faktiskt. jag ska fixa det här. jag är duktig. sen testade jag lite laurent, svårt som as, men jag måste klara det. jag tror på mig själv. men fråga mig gärna imorgon igen. imorgon ska jag lära mig några bevis och räkna tenta, tror jag. nu har jag tid att lära mig några fler bevis, men nog inte mer är tio typ. jag ska fixa det här. det har blivit mitt mantra. jag vill inte vara sämst hela jävla tiden. jag ska klara det här. och idag var jag i skolan tolv timmar igen.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0