han somnade bakom sina nya solglasögon och han drömde att han inte behövde nån.

min vecka har varit lång. och jag har pluggat röven av mig. jag har bestämt mig för komplexen. i onsdags var det sektionsmöte med många motioner och propositioner och sen hade vi caps till sent och flyttade ejder. fast den ramlade av vagnen och ställde sig utanför kemientrén. kvällen därpå hade den flugit till sin plats igen när jag och moby tittade på häfvet. i fredags var det skrubben förfest med puckominttu och tequila och vänskap mellan föreningarna. sen trashade vi fysiks gasquesittning. det var fantastiskt roligt och härligt dimmigt. vi kan vara det finaste gänget. mellanfest här och var och dansadansa. sen försvann hannas väska. man blir ledsen av superbra saker som alltid lyckas sluta dåligt. som när anna var här ungefär. igår pluggade jag i tio timmar nästan. bakfyllan eskalerade som värst runt två-tre och sen satt jag och residyade ända till nio. jag har greppat argumentprincipen. residy. laplace. så är jag värdelös på partialbråksuppdelning. jag vill inget hellre än klara av skiten, lägga ännu en av de svåraste kurserna bakom mig. imorgon börjar lv7.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0