Får jag kliva in direkt på delen om hur allt skulle kunna ändras.

jävlar. jag är fortfarande rätt trött. tysklandsresan blev fruktansvärt spännande. vi lyckades köra brutalt fel i tyskland och snurrade runt i nästan en timme. sen lastade vi hundra flak och sen körde vi tillbaks. vi var tvungna att powernappa när vi kom till helsingborg för att orka köra sista biten. sen lastade vi ur allt hos fanny och herpes och åkte och lämnade bilen och sov några timmar. när jag vaknade igen var jag inte särskilt pigg heller men jag drog ändå till skrubben och sen till et-rajet. dåligt val. jag tror att et-raj har nån form av förbannelse över sig. jag skulle gått hem redan från början. jag ska sluta gå på et-raj.

idag ska jag ta tag i mitt liv och diska bort berget på köksbänken. sem ska jag se om någon vill träna, kötta. jag behöver det. jag skulle ju bli smal. det kommer ju inte hända om jag fortsätter att äta skräp och dricka öhl och bara bete mig dåligt. eller förresten, jag måste ju kunna träna själv. och det är troligtvis ändå ingen som vill umgås med mig.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0