do you get a little kick out of being small-minded?

lv7 är i full spruta och dagarna på chalmers är lååånga. fast jag har gått och tränat vid åtta både måndag och tisdag. igår var första funktionell träning sen på nästan ett år. skjut mig! redan nu på morgonen var det jobbigt att gå i den enda trappan ner till tvättstugan. att tvätta mellan sex och åtta på morgonen är sjukt nice! jag börjar ju ändå vid tio, liksom. och jag fasar i hemlighet över att det är så långt till tentan, över en vecka. jag tycker redan jag har koll. jag borde kanske lägga en dag på att lära mig alla bevis då. jag kan ju trots allt nästan laplace, residy, argumentprincipen, avbildningar och ungefär ett bevis. jag har bara en sådär femton kvar då. teoriuppgifterna kommer jag skita helt i. fast igår försökte jag lära mig laurent-serier på riktigt. jag måste räkna lite till i boken. för övrigt är z-transform helt mongo. jag förstår inte varför man går igenom det svåraste allra sist.

morgonpasset just nu är helt efterblivet. jag skrattar så mycket att det är jobbigt att sminka sig!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0