Det sociala arvet får rätt igen och det går utöver min bästa vän.

jag har ångest deluxe över termon. det kommer i vågor, ibland är jag lugnt och bekymmersfri och sen får jag panik. imorgon kommer jag troligtvis skriva första nollan. är det ens möjligt? fan, jag måste ta mig i kragen, klart jag ska gå dit! och jag kan ju komplexen istället! eller? brutal tentaångest på alla tänkbara plan. så både igår och idag har jag ignorerat alla som pluggat termo och istället borrat ner näsan i bevisen. jag kan väl sex. ish. jag hållar tummarna nu. jag. vill. inte. kugga. mer. eller termon då. men nu ska jag strax sova, en uppmuntrande dusch först bara. som för övrigt blev rensad under tiden jag var i skolan. älska studentbostäder, saker som är jobbiga i lägenheten bara löser sig!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0