de säger att livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

det har hänt rätt mycket nu, de senaste dagarna. det var pubis och malmö och måndag och igår köpte jag mig en ifån och hade phaddertack. tur att jag knappt är bakis iaf. men apropå iphonen då, skit-telefon. eller telefonen är ju awesome, men allt annat strular. och nu har sim-kortet låst sig helt så jag inte ens kan ringa till kundtjänst. jag måste dit idag. IGEN. jag och moby stod i teliabutiken i fyrtio minuter igår. fuck. och ikväll tänkte jag träna lite. fast mina axlar gör fortfarande ont. jag dör lite!

nu ska jag till skolan och ha en lektion. sen ska jag jaga mitt nummer ch plugga sönder. jag är så opepp!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0