visst händer det; jag tänker på dig ibland.

jag satt ensam kvar i skolan idag. impulstransport, CHECK! jag är någotsånär i fas just nu, men jag väntar bara på nästa vecka liksom. när jag kommer ha lika många uppgifter till att göra.
idag var jag hos en sjukgymnast. jag fick lite stretchövningar, som jag redan kunde, men varit för lat för att göra, och lite andra gummibandsövningar. när ska jag ha tid med sånt? prio ett är ändå stretchen, och fixa till min hållning. nästa gång jag säckar ihop som en påse nötter vill jag att folk slår till mig. det var ju så det blev bättre sista året på gymnasiet, jag hade conny och petra som påminde mig var och varannan dag. jag behöver lite motivation igen. jag saknar simningen nåt brutalt. jag vill inget hellre än att åka härifrån. allt är så svårt, jag vet inte hur jag ska hantera det. jag måste försöka avskärma mig mer. jag ska sluta bry mig och bli kall. på onsdag åker vi till norrland. jag vill åka nu.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0